Doprovodná výstava

22. odborné fórum TLAK 2022 je skvělou příležitostí jak prezentovat výroby a služby a navazovat cenné osobní kontakty.
Součástí konference je proto také doprovodná výstava výrobků a služeb, která se bude konat v kongresovém centru hotelu Floret.

V rámci prezentace Vaší společnosti si můžete vybrat ze široké palety nabízených služeb:

A. Účast na akci formou partnerství

Generální partner – cena dohodou
Generální partnerství je nejprestižnější formou komerční účasti na akci. Z tohoto titulu je pouze jeden generální partner akce s nejprestižnějším umístěním reklamních prvků, loga, stánku apod. Nabídka pro generálního partnera je vždy tvořena na míru.
Hlavní partner – 50 000 Kč
Hlavní partneři konference jsou druhou nejprestižnější formou komerční účasti. Jejich počet je omezen na max. 4 až 6 hlavních partnerů akce.
Partner – 20 000 Kč
Partnerství konference je oblíbenou formou účasti řady společností na konferencích. Tento balíček poskytuje větší možnost pro prezentaci společnosti v rámci akce, než formou účasti jako vystavivatel.

Partneři čerpají komplexní balíček služeb viz. tabulka partnerských služeb. 
Balíček lze samozřejmě připravit na míru přesně Vašim potřebám a požadavkům dle individuální dohody.

B. Vystavovatel

8 000 Kč
(K této ceně je potřeba připočíst registrační poplatek 2500 Kš/osoba zahrnující stravování, občerstvení a materiály pro vystavovatele.)

V předsálí je vyhrazen prostor pro komerční prezentaci. Vystavovatel obdrží vyhrazený prostor cca 6m2 zahrnující stolek a dvě židle. K této základní nabídce je nutné objednat registrační poplatek pro vystavovatele (2500 Kč/osoba, max 3 osoby na stánek) Lze samozřejmě doobjednat další stoly, volnou plochu, přípojku el. energie apod.

C. Reklama ve přednáškovém sále

Od 3 000 Kč

Tato nabídka zahrnuje služby pro společnosti, které se nemohou účastnit (např. z důvodu pracovní vytíženosti) odborné akce prezenční formou, nicméně považují za důležité se na této akci prezentovat.

Do přednáškového sálu je možné umístit logo do čela konference nebo rollup k boční stěně sálu. Dále je možné využít projekční plochu a logo promítat v průběhu dne zařazené do smyčky během přestávek v programu. Lze také objednat komerční prezentaci v rámci odborného programu konference,

D. Prospektová služba

Od 1500 Kč

Účastníci obdrží u prezence jednotný balíček materiálů v konferenční tašce. Do ní lze umístit materiály (prospekty, katalogy, nebo i drobné reklamní předměty) dodané v dostatečném předstihu před konáním (min. dva pracovní dny před konáním akce) organizátorovi konference.

Tabulka partnerských služeb v rámci konference

Stupeň partnerstvíPartnerHlavní partnerGenerální partner
Cena bez DPH20 000 Kč50 000 KčDohodou
Účast na akci2 osoby4 osobyDohodou
Logo na pozvánceNeAnoAno
Logo v čele konferenceAnoAno
Prestižní umístění
Ano
Prestižní velikost i umístění
Logo na čelní straně sborníkuAnoAnoAno
Logo na konferenčním CD-ROMAnoAnoAno
Logo na pozvánce na společenský večerAnoAnoAno
Banner/roll up v sáleAno (1x)Ano (3x)Ano (6x)
Banner/roll up v přesálíAno (1x)Ano (2x)Ano (6x)
Výstavní plochaStolek
2x židle
Stolek
2x židle + 6m2
Stolek
2x židle + 12m2
Vkládání firemních materiálů
do konferenčních tašek
AnoAnoAno
Reklama ve sborníku referátůNeAnoAno
Reklamní obsah do konferenční sekce na portáluNeAnoAno
Prezentace v rámci
odborného programu konference
NeAno
10 min max.
Ano
20 min max.
Prezentace v rámci
společenského večera konference
Poděkování
moderátora
Vystoupení
zástupce
Vystoupení
zástupce
Vlastní konferenční centrum / salonekNeNeAno
Prezentace na portálech APTILogoLogo + PR článekLogo + PR + Banner
na 12 měsíců

Pokud Vás nabídka reklamních služeb zaujala vyplňte prosím tento formulář:

Objednávka reklamních služeb