Organizační pokyny

Místo konání:

WELLNESS & CONGRESS HOTEL U KATA
Štefánikova 92
284 01 Kutná Hora
Tel.: +420 327 515 096

Souřadnice GPS:

49.9496158N, 15.2747139E

Parkování:

Pro účastníky akce je k dispozici hotelové parkoviště a případně parkoviště u Tylova divadla.

Dopravní spojení:

Hotel se nachází cca 250 m od železniční stanice Kutná Hora město. Autobusové nádraží je vzdáleno cca 500 m od hotelu.

Ubytování:

Možnosti ubytování.
(kliknutím na odkaz budete přesměrováni na rezervační portál booking.com )

V tuto chvíli je rezervovaná kapacita ubytování WELLNESS & CONGRESS HOTEL U KATA **** a hotelu Zlatá Stoupa **** již zcela vyčerpána. Pro ubytování je možné využít dalších hotelů.

Pořadatel, MEDIM, spol. s r.o. objednal celou kapacitu WELLNESS & CONGRESS HOTEL U KATA **** a hotelu Zlatá Stoupa ****, který je vzdálen 240m od hotelu U Kata.

WELLNESS & CONGRESS HOTEL U KATA ***

Štefánikova 92
284 01 Kutná Hora
Tel.: +420 327 515 096

Hotel Zlatá Stoupa ****

Tylova 426
284 01 Kutná Hora
tel.: +420 222 539 539

<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d2567.331462107364!2d15.270045316048268!3d49.94888443125771!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x470c4107e03fa523%3A0xa1a90112aef5e158!2sHotel%20Zlat%C3%A1%20Stoupa!5e0!3m2!1scs!2scz!4v1631867287673!5m2!1scs!2scz" width="600" height="450" style="border:0;" allowfullscreen="" loading="lazy"></iframe>

Ceník ubytování Wellnes & Congress Hotel u Kata a hotelu Zlatá Stoupa :

1.300 Kč Jednolůžkový pokoj, nebo single use
1.540 Kč Dvoulůžkový pokoj

Ceny jsou včetně DPH.

Doprovodný program:

V případě zájmu je možné zajistit cca tříhodinovou prohlídku města s průvodcem (chrám Sv. Barbory, České muzeum stříbra, Hřbitovní kostel Všech svatých s kostnicí) dne 20.9.2021 v 15,00.
V rámci společenského večera vystoupí skupina historického šermu Páni z Kolína s ukázkami výzbroje a výstroje napříč historií.
Hotel u Kata nabízí velmi dobře hodnocené služby wellness centra, včetně pivních lázní a masáží.

Studijní materiály z konference budou pro účastníky přístupné on-line již v průběhu akce. Je proto vítané, aby si účastníci přinesli své notebooky, tablety, či jiná zařízení s sebou.

Účastnický poplatek – vložné

Vložné A. 4 356 Kč – EARLY BIRDS včetně 21% DPH
(3 600 Kč bez DPH)
Sleva pro včasně přihlášené účastníky, kteří se přihlásí a uhradí účastnický poplatek do 30. června 2021

Vložné B. 4 719 Kč – Standardní vložné včetně 21% DPH
(3 900 Kč bez DPH)

Platbu za vložné v Kč poukažte na účet organizátora konference, společnosti Medim, spol. s r. o., vedený u Fio banky, a. s., Praha 1, Senovážné náměstí 24, č.ú.: 2801396892/2010. Variabilní symbol je číslo zálohové faktury.

Účastníci konference obdrží:

Občerstvení (káva, čaj, minerální voda, pečivo) a stravování (2x oběd a večeři formou rautu) po celou dobu konání konference
Sborník přednášek ve formě elektronické publikace
Přístupové heslo k on-line verzí sborníku
Doprovodné materiály
Certifikát o absolvování

Uzávěrka přihlášek je 14. 9. 2021.

Datum uskutečněného plnění je datum vystavení daňového dokladu.
Daňový doklad bude předán účastníkům nejpozději u registrace.

Informace, přihlášky, platby:

Medim, spol. s r.o.
Hovorčovická 382
Líbeznice, 250 65

IČ:    48953041
DIČ: CZ48953041

Manager akce: Ing. Miroslav Lhotský, Dana Pavlová
Tel.: 283 981 818, 603 213 387
e-mail: konference@medim.cz

Medim, spol. s r. o. je zapsán v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 30795.

Organizace akce se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti Medim, spol. s r.o., které jsou uveřejněny na
https://www.technicka-zarizeni.cz/odborne-akce/vseobecne-podminky-ucasti/.

Přihlásit se je možné elektronicky on-line vyplněním formuláře na na těchto stránkách, nebo závaznou objednávkou odeslanou na adresu: konference@medim.cz.

Ochrana osobních údajů

Při zpracovávání osobních údajů dbá organizátor akce, společnost Medim, spol. s r. o. na dodržování nejpřísnějších norem zabezpečení a důvěrnosti, které zaručují soulad s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a dále se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Podrobnější informace naleznete na stránce: Zásady zpracování osobních údajů.

Upozornění pro účastníky

Dovolujeme si tímto upozornit účastníky, že z akce bude pořizována fotodokumentace za účelem propagace akce na internetových stránkách a v tištěných materiálech pořadatele.

Akce se koná za dodržení platných protiepidemiologických opatření Ministerstva zdravotnictví. Účastníci akce musí disponovat buď platným PCR testem, nebo potvrzením o očkování, nebo prodělání onemocnění COVID-19 (tzv. O-T-N). Podpisem na prezenční listině účastník stvrzuje, že jednu z výše uvedených podmínek O-T-N splňuje.

U prezence jsou k dispozici náhradní respirátory, desinfekce rukou a jednorázové antigenní testy pro samotestování.