
Součástí konference je také doprovodná výstava výrobků a služeb pro obor vodovodů a kanalizací, která se bude konat v prostorech kongresového centra hotelu TAMMEL. Kongresové centrum tvoří kompaktní celek několika sálů a vytváří ideální podmínky pro neformální setkání v rámci akce.

V rámci prezentace Vaší společnosti si můžete vybrat ze široké palety nabízených služeb:
A. Účast na akci formou partnerství
Partnerství konference je strukturováno podle povahy a důležitosti na tři úrovně. Partneři čerpají komplexní balíček služeb v rozsahu viz. Tabulka partnerských služeb v rámci konference. Každý balíček lze samozřejmě upravit na míru přesně Vašim potřebám a požadavkům.
A.1 Generální partner
Cena za generální partnerství se sjednává smluvně.
Nejvyšší forma partnerství konference určená pro společnosti s významným postavením v oboru, generálním partnerem proto je počet generálních partnerů omezen. Veškeré reklamní prvky jsou umístěny v prestižní velikosti i umístění a jsou nadřazeny ostatním partnerským organizacím na konferenčních materiálech, tak na bannerech, posterech, webu apod.
Balíček zahrnuje:
Logo na pozvánce konference, logo v čele konference v prestižním umístění, logo na čelní straně sborníku referátů, logo na bannerech u vstupů do kongresového centra.
A.2 Hlavní partner
Cena 50 000 Kč
Logo na pozvánce konference, konferenčních materiálech logo v čele konferenčního sálu, logo během programu konference, prezentační plocha, reklamní
strana A4 na obálce sborníku referátů, vklad do oficiálních materiálů konference, 4 osoby vstup na konferenci a společenský večer.
A.3 Partner
Nabídka partnerství konference je určena zejména dodavatelům výrobků a služeb v oboru. Zahrnuje daleko více marketingových prvků, než čerpá vystavovatel. Partnerství představuje výhodný balíček služeb pro účast a prezentaci na konferenci.
Logo na pozvánce konference, konferenčních materiálech, logo v čele konferenčního sálu, logo během programu konference, stolek a 2x židle , reklamní
strana A4 na obálce sborníku referátů, vklad do oficiálních materiálů konference, 4 osoby vstup na konferenci a společenský večer.
B. Vystavovatel
Vlastní inzerce v čase před a po skončení přednášek, výstavní plocha, 1 osoba vstup na konferenci a společenský večer.
C. Inzerent
Logo během programu konference, logo , poster v přednáškovém sále.
