
25. odborné fórum TLAK je skvělou příležitostí jak prezentovat technologické výrobky a služby stovkám odborníků z klasické i jaderné energetiky, petrochemického průmyslu a dalších oborů. Pro tento účel bude v provozu kongresové prezentační centrum v přímém sousedství hlavního přednáškového sálu. Pokud zvažujete účast na 25. odborném fóru TLAK, máte k dispozici širokou škálu reklamních a marketingových služeb!
Staňte se partnerem akce!
Komerční partneři odborného fóra mohou čerpat zvýhodněný balíček služeb zahrnující exkluzivní výstavní prostor, prezentaci v rámci odborného, programu nebo skupinovou účast osob v ceně balíčku. Škála poskytovaných služeb je uvedena v tabulce.
Generální partner
Generální partnerství je tou nejprestižnější formu účasti na akci. Z tohoto titulu vyplývá, že generálním partnerem akce může být pouze jeden komerční subjekt s nejprestižnějším umístěním a velikostí reklamních prvků, loga, stánku apod. Nabídka pro generálního partnera vždy tvoříme na míru!
Hlavní partner
Hlavním partnerem konference může být maximálně pět komerčních subjektů. Pozice hlavního partnera je vhodná pro společnosti, které mají zájem svou komerční účast na akci podpořit také vystoupením zástupce společnosti v rámci odborného programu akce s přednáškou.
Služby čerpané hlavním partnerem jsou
- odborná přednáška v II. bloku přednášek první konferenční den (25 min. max),
- stánek/kóje v předsálí kongresového sálu (stolek, 2x židle, prostor pro reklamní rollup o maximálních rozměrech 200 cm šíře a 250cm výška),
- účast na akci pro dvě osoby (lze doobjednat i účast dalších osob),
- logo na posterech v předsálí a dalších prostorech hotelu (přenosný banner o rozměrech 80x200cm), logo na čelní straně řečnického pultu,
- logo na čelní straně sborníku referátů v tištěné formě (brožura formátu A4 s pevnou lepenou vazbou V2) a ostatních konferenčních materiálech (pozvánka na raut, informačních letáčcích apod.),
- logo umístěné na konferenční grafice promítané při slavnostním zahájení, přestávkách na projekční plátna v kongresovém sále,
- možnost umístit až čtyři bannery typu roll up (o rozměrech max. 120 cm šířka a 250cm výška),
- možnost umístit reklamní letáky do konferenčních materiálů pro účastníky,
- možnost umístit reklamní předměty do konferenčních materiálů pro účastníky,
- možnost umístit reklamní stranu A4 do sborníku referátů
- možnost umístit prospekty a prezentační materiály do elektronické přílohy sborníku referátů
Partner
Partnerství konference je oblíbenou formou účasti řady společností na konferencích. Tento balíček poskytuje výrazně větší možnosti pro prezentaci společnosti v rámci akce, než vystavovatel, ale neumožňuje vystoupit v rámci odborného programu s přednáškou.
Služby čerpané partnerem jsou
- stánek/kóje v předsálí kongresového sálu (stolek, 2x židle, prostor pro reklamní rollup o maximálních rozměrech 200 cm šíře a 250cm výška),
- účast na akci pro dvě osoby (lze doobjednat i účast dalších osob),
- logo na posterech v předsálí a dalších prostorech hotelu (přenosný banner o rozměrech 80x200cm), logo na čelní straně řečnického pultu,
- logo na čelní straně sborníku referátů v tištěné formě (brožura formátu A4 s pevnou lepenou vazbou V2) a ostatních konferenčních materiálech (pozvánka na raut, informačních letáčcích apod.),
- logo umístěné na konferenční grafice promítané při slavnostním zahájení, přestávkách na projekční plátna v kongresovém sále,
- možnost umístit až čtyři bannery typu roll up (o rozměrech max. 120 cm šířka a 250cm výška),
- možnost umístit reklamní letáky do konferenčních materiálů pro účastníky,
- možnost umístit reklamní předměty do konferenčních materiálů pro účastníky,
- možnost umístit reklamní stranu A4 do sborníku referátů,
- možnost umístit prospekty a prezentační materiály do elektronické přílohy sborníku referátů.
Vystavovatel
Balíček služeb v kategorii vystavovatel zahrnuje základní komerční účast pro jednu osobu, prezentační stolek se židlí a prostor pro umístění prezentačního systému typu rollup. K tomuto balíčku lze doobjednat další prezentační stolek navíc za 2000 Kč nebo účast další osoby za 4000 Kč. K tomuto balíčku však nelze objednat vystoupení v rámci odborného programu. konference.
Posterová sekce
Pokud se nemůžete akce účastnit osobně, můžete oslovit účastníky umístěním reklamních bannerů v sále nebo předsálí. Umístění reklamního prezentačního systému je možné již od 2000 Kč. V případě více umístění více rollupů je možná množstevní sleva.
Cena za reklamní rollup v sále je 2000 Kč bez DPH za jeden rollup. Maximální rozměry rollupu jsou 200 cm šířka a 250 cm výška.
Reklamní prospekty a předměty
Účastníci akce obdrží konferenční materiály u registrace. V rámci těchto konferenčních materiálů je možné vložit reklamní prospekty, brožury nebo drobné reklamní předměty.
Cena této služby je 1500 Kč bez DPH za jeden druh prospektu nebo reklamního předmětu. Lze objednat vložení více druhů reklamních předmětů i prospektů najednou.
Příklad:
Objednávám vložení jednoho letáku, jedné informační brožury a reklamní klíčenky. Cena je 4500 Kč bez DPH. Na adresu organizátora zasílám 200ks prospektu, 200ks informační brožurky a 200 ks reklamní klíčenky.
Kontaktní osoba pro reklamní služby

Jan Lhotský
tel.: 603 213 386
e-mail: jan.lhotsky@medim.cz
e-mail: konference@medim.cz