Schneider Electric zahájila výstavbu nové inteligentní továrny v Maďarsku

Společnost Schneider Electric zahájila výstavbu nové inteligentní továrny v maďarském městě Dunavecse. Nový závod, jehož plánované investiční náklady byly vyčísleny na 40 milionů eur, se bude rozkládat na ploše 25 000 m² a zaměstná celkově 500 lidí. Do provozu by měl být uveden v roce 2024.

Tato v pořadí už 36. inteligentní továrna v Evropě bude zároveň další, ve které se bude realizovat zakázková výroba. Výrobní program bude zahrnovat primární a sekundární rozvaděče, nízkonapěťové skříně a komponenty, stejně jako nejmodernější řady vysokonapěťových rozvaděčů AirSeT, které využívají místo nebezpečného skleníkového plynu SF6 čistý vzduch. Továrna, která bude mít nulovou čistou spotřebu, zahájí výrobu v roce 2024. Areál bude napájen pomocí geotermální energie a střešního solárního panelu a jejich energetickou účinnost maximalizuje řešení Schneider Electric pro správu energie EcoStruxure.

„Nový výrobní závod v Dunavecse bude vlajkovou lodí v Evropě v oblasti vysokonapěťových technologií,“ uvedl Yann Reynaud, výkonný viceprezident divize Power Systems & Services společnosti Schneider Electric. „Jsem rád, že můžeme vybudovat další výrobní kapacity pro to, aby naši zákazníci mohli přinést víc inovací, udržitelnosti a digitálních řešení. Evropa je důležitým regionem a tato nová inteligentní továrna je jedním z příkladů toho, jak posilujeme naše výrobní kapacity, abychom dokázali uspokojit rostoucí poptávku po nových energetických řešeních, která mají podpořit energetickou nezávislost kontinentu,“ zakončil Yann Reynaud.

Co dalšího podpoří udržitelnost inteligentního závodu Schneider Electric?

· 30 nabíjecích stanic pro elektromobily a 25 nabíjecích stanic pro elektrokola.

· Dešťová voda, která se bude využívat na toaletách a při zavlažování.

· Snímače Schneider Electric umístěné v kancelářích, zasedacích místnostech, šatnách a koupelnách, které budou řídit osvětlení a klimatizaci, aby se snížilo plýtvání energií.

· Vzduchové izolace na zabránění tepelným ztrátám na dokovacích stanicích nákladních vozidel a u vchodu.

Související články